Dennis: Si ens deixem la pell, salvarem la categoria!

El Juvenil A està lluitant per tal d'evitar el descens de categoria. És per aquest motiu, que la web del club ha parlat en exclusiva amb el capità i porter, Dennis.

Com va anar a l'últim partit?
Vam començar bé, amb moltes ganes d'emportar-nos els tres punts. Ens vam anar al descans guanyant 1-3 però al començament de la segona part, vam tenir dos minuts dolentíssims on ens van empatar. Trient aquests dos minuts, a la resta els meus companys i jo van lluitar amb ganes e intensitat.



Quina valoració en fas del resultat? Com t'has vist a nivell individual?
La clau és entrenar més fort a més d'escoltar les indicacions que fa l'entrenador en cada moment. I sobretot, creure en les nostres possibilitats perquè les tenim.

Que ens pots dir del rival?
El Montcada va jugar i es va posicionar al camp millor que nosaltres. Per això ells va crear moltes ocasions de gol. Realment crec que mereixíem un empat.

Com ho veus a nivell personal?
Considero que vaig estar bé, especialment la primera part, encara que considero que alguna cosa més podia haver fet pel meu equip. Segur que també he fet alguna "fallada" com qualsevol d'ells.

Algun missatge pels teus companys de cara al tram final de la competició?
Si creiem em nosaltres i ens deixem la pell al camp, podrem aconseguir mantenir al Juvenil Nacional. D'aquesta manera aconseguirem el nostres objectiu!
Ànim nois, nosaltres podem!!

1 comentaris:

Anònim ha dit...

ANIMO CHICOS!! TENÉIS QUE CONSEGUIR SALVAROS!!