Entrevista a Macarro

Després d’un breu temps al CFS Mataró, Josep ha decidit tornar a casa, tornar al que sempre havia estat el seu club. Macarro ha parlat en exclusiva per a la web del club i ha comentat que “he trobat una plantilla molt més competitiva que la temporada anterior i on els meus companys m’han acollit molt bé”. A més, ha senyalat que “abans de tornar vaig parlar amb l’entrenador Pedro i després em vaig ficar en contacte amb Diego, que va fer tot el possible perquè ja pogués jugar la primera setmana d’entrenament”. Ja per últim, el jugador ha comentat que “estic segur que aquest any aconseguirem guanyar la lliga”.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

y otros que volveran como en el rapid en ningun sitio... bienvenido! el mejor fichaje del club

Anònim ha dit...

Con tres goles magistrales en el partido del sabado. MACARRO BIEN VENIDO.